سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که در خردسالی دانش آموزد، مانند نقش بر سنگ است و کسی که دربزرگسالی دانش آموزد، مانند کسی است که بر آب می نگارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :0
کل بازدید :162379
تعداد کل یاداشته ها : 165
103/2/1
1:33 ع
خدایا: به من توفیق تلاش در شکست، صبر در نومیدی، رفتن بی همراه، جهاد بی سلاح، کار بی پاداش، فداکاری در سکوت، دین بی دنیا، مذهب بی عوام، عظمت بی نام، خدمت بی نان، ایمان بی ربا، خوبی بی نمود، گستاخی بی خامی، مناعت بی غرور، عشق بی هوس، تنهایی در انبوه جمعیت، دوست داشتن بی آن که دوست بداند، روزی کن.
(
دکتر شریعتی)

84/4/28::: 4:25 ع
نظر()
  
  

این موسیقی که از ابتدای قطعه «تو رو می‌خوام» گرفته شده بود، بارها به صورت «لوپ» پخش شد. دفعه قبل، در مسابقه‌ای، این شبکه موسیقی بدون کلام یکی از جدیدترین اثرهای سیاسی «گوگوش» پخش شده بود که به سرعت از روی آنتن جمع شد. نماآهنگی نیز در «شب‌های پرتغالی» پخش شد که برگرفته از قطعه «آخه من قربون اون چشات برم!» حبیب، خواننده لوس‌آنجلسی بود.

پخش آهنگ‌های بدون ترانه، شوهای لوس‌آنجلسی در شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی، موجب شگفتی بینندگان سیما شده است.

بنا بر این گزارش، برنامه ورزشی «دیدار در وقت اضافه» شبکه اول سیما، صبح جمعه حدود ساعت 10:30، در اقدامی جالب در بخش «گزارش ویژه» خود از دور رفت مسابقه فینال جام حذفی ایران که در ورزشگاه شهید درخشان صباشهر برگزار شد، از موسیقی بدون کلام «آرش»، خواننده لوس‌آنجلسی، استفاده کرد.

این موسیقی که از ابتدای قطعه «تو رو می‌خوام» گرفته شده بود، بارها به صورت «لوپ» پخش شد و جالب این بود که چنین موسیقی، چگونه از ممیزی پخش شبکه اول سیما گذشته و روی آنتن ملی پخش شده است.
این چندمین باری است که در شبکه اول چنین اتفاقاتی رخ می دهد.

دفعه قبل، در مسابقه‌ای که یکی از مجریان خوش‌خنده و جدید این شبکه راه انداخته شده بود، موسیقی بدون کلام یکی از جدیدترین اثرهای سیاسی «گوگوش» پخش شده بود که به سرعت از روی آنتن جمع شد.
این بار نیز از موسیقی بی‌هویت یکی از خوانندگان تازه‌کار ایرانی در لوس‌آنجلس که تنها در بین دختران و پسران تازه بالغ، هواخواه دارد، برای متن یک گزارش ویژه استفاده می‌شود.

همچنین، محمود شهریاری، مجری برنامه «شب‌های پرتغالی»، جمعه شب میزبان چند تن از فوتبالیست‌های معروف مثل حجازی بود.
در بخشی از این برنامه نماآهنگی در وصف فوتبال و فوتبالیست‌ها پخش شد که برگرفته از قطعه «آخه من قربون اون چشات برم!» حبیب، خواننده لوس‌آنجلسی بود.

حبیب، خواننده ارگانی توده‌ای‌ها در سال‌های قبل از انقلاب بود که پس از رفتن به لوس‌آنجلس، ضمن چرخش اعتقادی به اجرای شعرهای خاص و عوام‌پسند پرداخت. ابتدای این کلیپ که با موسیقی قطعه «برو برو»! ریکی مارتین که در افتتاحیه جام جهانی 98 فرانسه اجرا شده بود، شروع و در نهایت با موسیقی و تم این خواننده ادامه پیدا کرد. همچنین این کلیپ با تصاویری دست‌ساز از فوتبال در زمین خاکی همراه شده بود که لحن خوشایندی برای فوتبالیست‌ها نداشت. هرچه باشد شاید سیاست «درهای باز» این‌گونه تهیه‌کنندگان سیما را به تکاپوی برای فعالیت‌های جدید انداخته است!


84/4/27::: 10:40 ص
نظر()
  
  

مدل جدید سمند با تغییرات فنی و ظاهری یک ماه دیگر وارد بازار می‌شود.
به گزارش ایسنا، دکتر ناصری ـ رییس مرکز تحقیقات ایران خودرو ـ با بیان این مطلب افزود: تغییرات ظاهری در این مدل از سمند ایجاد شده که البته در حد face lift نیست. سیستم ترمز این خورو تغییر کرده و بوستر ترمز نیز تقویت شده است.
وی ادامه داد: تغییرات ترمز مدل جدید سمند با همکاری یک مرکز تحقیقاتی در آلمان انجام شده و خودرویی که از آن الهام گرفته شده نیز بی.ام.و سری 6 بوده که از آن به عنوان خودروی هدف استفاده شده است.
دکتر ناصری خاطرنشان کرد: سیستم تعلیق سمند نیز تغییر کرده و در آن از سیستم دو جداره استفاده شده است. کورس کمک‌ها و فنرها افزایش یافته، به طوری که سیستم تعلیق و فنربندی نرم‌تر عمل می‌کند. در تزئینات داخلی این خورو نیز تغییراتی ایجاد شده است. موتور این خودرو نیز در فاز دوم تقویت می‌شود.
وی همچنین افزود: سمند کلاچ الکترونیکی نیز امسال تولید خواهد شد. این خودرو که بر اساس مطالعات انجام شده از روی بی.ام.و سری 3 الهام گرفته شده، خودرویی است که از کلاچ الکترونیکی برخوردار است و در آن پدال کلاچ حذف شده و راننده بدون گرفتن کلاچ تعویض دنده انجام می‌دهد. این خودرو در ترافیک‌های روان تهران کارایی دارد.
ناصری تصریح کرد: عرضه مدل کار سمند نیز شروع شده است. در این خودرو که به ناوگان تاکسیرانی تحویل داده می‌شود، وسایل تزئینی کاهش یافته و دوام قطعات افزایش داده شده است. به طور مثال درها برای باز و بسته شدن به مقدار زیادی تقویت شده است.


  
  
ویروس ‪ 04.NETSKY‬گریبانگر بیش از ‪ ۱۰‬میلیون کاربر که از کامپیوتر و اینترنت استفاده می‌کنند شده است.
به گزارش آنسا از رم، در حال حاضر بیش از ‪ ۱۰‬میلیون کاربر در جهان کامپیوترهایشان آلوده به این ویروس شده است بطوریکه حملات این ویروس به رایانه‌ها با رشد ‪ ۲۲‬درصدی مواجه بوده است.
بر اساس اطلاعات ارایه شده در سه ماه سوم سال ‪ ۲۰۰۵‬میلادی، این ویروس به عنوان رکوردار ویروس‌های کامپیوتری شناخته شده است.
‪ TREND MICRO‬رییس یکی از مراکز عرضه محصولات آنتی ویروس گفت: در حال حاضر ‪ ۱۰‬میلیون و ‪ ۲۴۲‬هزار و ‪ ۹۸۹‬کاربر کامپیوترهایشان به این ویروس مبتلا شده است.
بطوریکه روز به روز به تعداد کامپیوترهایی که آلوده به این ویروس می شوند افزوده می‌شود.
وی افزود: در سه ماه گذشته سال میلادی جاری ویروس ‪ 04.NETSKY‬پیشرفت این ویروس در مقایسه با بقیه ویروس‌های رایانه‌ای بسیار قابل توجه بوده است.
هنوز آنتی ویروسی برای مبارزه با این ویروس تهیه نشده است.
این ویروس از خطرناک‌ترین ویروس‌های کامپیوتری در دنیا شناخته شده است که صدمات جبران ناپذیری را به کامپیوترهای کاربران در جهان وارد کرده است.
  
  

 آهو

پیشانی ام را بوسه زد در خواب هندویی

شاید از آن ساعت طلسمم کرده جادویی

شاید از آن پس بود که احساس می کردم

در سینه ام پر می زند شب ها پرستویی

شاید از آن پس بود که با حسرت از دستم

هر روز سیبی سرخ می افتد در جویی

از کودکی دیوانه بودم ، مادرم می گفت

از شانه ام هر روز می چیده شب بویی

نام تو را می کند روی میز ها هر وقت

در دست آن دیوانه می افتد چاقویی

بیچاره آهویی که صید پنجه شیر است

بیچاره تر شیری که صید چشم آهویی

اکنون ز تو با ناامیدی چشم می پوشم

اکنون زمن با بی وفایی دست می شویی

آیینه خیلی هم نباید راستگو باشد

من مایه ی رنج تو هستم راست می گویی


84/4/25::: 3:22 ع
نظر()
  
  
بچه که بودم فقط بلد بودم تا 10 بشمارم . نهایت چیز فقط همین 10 تا بود ! از بابا که بستنی می خواستم 10 تا می خواستم مامانم و 10 تا دوست داشتم . خلاصه ته دنیا 10 تا بود و این 10 تا خیلی قشنگ بود ولی حالا ته دنیا چند تاست ؟ انگار خیلی هم حریص تر شدم ! 10 تا بستنی هم کفاف نمی ده ! اما می خوام بگم دوست دارم می دونی چند تا ؟ به اندازه همون 10 تای بچگیم .
84/4/12::: 2:59 ع
نظر()