سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، میانه روی را دوستدارد . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :3
کل بازدید :162721
تعداد کل یاداشته ها : 165
103/2/21
9:8 ع

سخنگوی فدراسیون فوتبال:
توضیحات نمایندگان ایران باعث تعدیل حکم فیفا شد
ممکـن است ایـن حکـم تغییـر کنـد
ناصر نوآموز و محمدرضا پهلوان نایب رییس و دبیر فدراسیون فوتبال که برای بررسی حکم انضباطی ایران به زوریخ سفر کرده بودند پس از ارائه اعتراض فدراسیون فوتبال به فیفا به کشور بازگشتند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: توضیحات نمایندگان فدراسیون فوتبال در جلسه‌ی فیفا باعث تعدیل حکم فدراسیون بین‌المللی فوتبال علیه ایران شد.
غلامحسین زمان آبادی اظهار کرد: آقایان نوآموز و پهلوان پس از شرکت در جلسه‌ی فیفا روز گذشته (شنبه) به تهران آمدند و ما منتظر اعلام حکم کتبی به کشورمان هستیم چرا که پس از صدور حکم بار دیگر نمایندگان ایران به حکم اعتراض کردند و ممکن است این حکم تغییر یابد اما هر چه هست اگر اعتراض و توضیح نمایندگان فدراسیون نبود شاید جریمه‌ی شدیدتری شامل حال فوتبال کشور می‌شد.
زمان آبادی افزود: متاسفانه از قول من اعلام شده بود که فدراسیون جور سازمان تربیت بدنی را در این حادثه کشیده اما به هیچ وجه اینطور نبوده چرا که حکم اعلام شده مربوط به فوتبال کشور است و نه به فدراسیون یا سازمان تربیت بدنی و این دو بخش مانند گذشته در کنار هستند و سازمان تربیت بدنی همچنان حمایت کننده‌ی فدراسیون فوتبال است.
یادآور می شود روز جمعه فیفا طی حکمی فدراسیون فوتبال ایران را به دلیل اتفاقات پنجم فروردین و کشته شدن تنی چند از هواداران فوتبال 30 هزار فرانک سوییس و حضور تنها 50 هزار تماشاگر در دیدار برابر کره‌ی شمالی محروم کرد.


84/2/11::: 6:52 ع
نظر()