سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مایه توانگری خردمند، حکمتش و مایه عزّت وی قناعتش باشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :3
کل بازدید :162705
تعداد کل یاداشته ها : 165
103/2/21
4:21 ص

تیم فوتبال پرسپولیس به یک بازی بدون تماشاگر محکوم شد

تهران IranSports.Net_ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم پرسپولیس تهران را به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر محکوم کرد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد : این محرومیت به علت حرکات ناپسند و خلاف اخلاق عده‌ای از تماشاگران منتسب به تیم پرسپولیس تهران مبنی بر سردادن شعارهای زشت و حرکات ناجوانمردانه و بدور از منش پهلوانی و روحیات ورزشی علیه تیم صبا باتری اتخاذ شده است.
تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از مصادیق ماده ‪ ۴۶‬آیین نامه انضباطی تشخیص و به استناد بندهای (ح، ت و ج) ماده ‪ ۱۱‬صورت گرفته است.
باشگاه پرسپولیس تهران همچنین به پرداخت بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده‌است .
این کمیته افزود براساس تبصره ‪ ۱۱‬ماده ‪ ۱۲‬آیین نامه اجرایی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محرومیت برگزاری دیدار بدون تماشاگر تا شش ماه معلق خواهد بود و اگر درطول این مدت تخلفی از سوی تماشاگران منتسب به تیم پرسپولیس گزارش و درکمیته انضباطی مطرح شود، علاوه بر اینکه تنبیه تعلیقی مذکور به اجرا در خواهد آمد نسبت به تخلف گزارش شده نیز اشد تنبیه مطابق آیین‌نامه اعمال می‌شود.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، همچنین "محمود خوردبین" سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران را به علت حاضر نشدن در این کمیته و مصاحبه با جراید ورزشی و مطرح کردن برخی مطالب خلاف واقع نسبت به مسوولان فدراسیون فوتبال، یک جلسه از همراهی این تیم در مسابقات رسمی محروم کرد.
محکومیت خوردبین از مصادیق ماده ‪ ۲۵‬آیین نامه انضباطی و بند ‪ ۸۱‬آن درباره وضع باشگاه‌ها با لیگ برتر تشخیص داده شده و نامبرده به موجب بندهای (د ،ت ، ج) باید مبلغ ‪ ۱۰‬میلیون ریال نیز جریمه نقدی به فدراسیون فوتبال پرداخت کند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرده است : عدم واریز جریمه موجب استمرار محرومیت و تکرار تخلف باعث تشدید تنبیه می‌شود.
حکم انضباطی این کمیته پیرو نامه شماره ‪ ۱۰/۵۶۳/۲۶۱‬مورخ ‪ ۲۳/۱/۸۴‬مبنی بر ضرورت حضور سرپرست تیم پرسپولیس تهران در کمیته انضباطی فدراسیون برای انجام مذاکره و ادای برخی توضیحات درباره تخلفات غیر ورزشی دیدار این تیم مقابل صبا باتری در روز ‪ ۸۴/۰۱/۲۴‬صورت گرفته است.