سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه برادرش را در کاری ناپسند ببیند و بتواند او را از آن بازدارد و این کار را نکند، به او خیانت کرده است . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :1
کل بازدید :162664
تعداد کل یاداشته ها : 165
103/2/14
10:37 ص

مدل جدید سمند با تغییرات فنی و ظاهری یک ماه دیگر وارد بازار می‌شود.
به گزارش ایسنا، دکتر ناصری ـ رییس مرکز تحقیقات ایران خودرو ـ با بیان این مطلب افزود: تغییرات ظاهری در این مدل از سمند ایجاد شده که البته در حد face lift نیست. سیستم ترمز این خورو تغییر کرده و بوستر ترمز نیز تقویت شده است.
وی ادامه داد: تغییرات ترمز مدل جدید سمند با همکاری یک مرکز تحقیقاتی در آلمان انجام شده و خودرویی که از آن الهام گرفته شده نیز بی.ام.و سری 6 بوده که از آن به عنوان خودروی هدف استفاده شده است.
دکتر ناصری خاطرنشان کرد: سیستم تعلیق سمند نیز تغییر کرده و در آن از سیستم دو جداره استفاده شده است. کورس کمک‌ها و فنرها افزایش یافته، به طوری که سیستم تعلیق و فنربندی نرم‌تر عمل می‌کند. در تزئینات داخلی این خورو نیز تغییراتی ایجاد شده است. موتور این خودرو نیز در فاز دوم تقویت می‌شود.
وی همچنین افزود: سمند کلاچ الکترونیکی نیز امسال تولید خواهد شد. این خودرو که بر اساس مطالعات انجام شده از روی بی.ام.و سری 3 الهام گرفته شده، خودرویی است که از کلاچ الکترونیکی برخوردار است و در آن پدال کلاچ حذف شده و راننده بدون گرفتن کلاچ تعویض دنده انجام می‌دهد. این خودرو در ترافیک‌های روان تهران کارایی دارد.
ناصری تصریح کرد: عرضه مدل کار سمند نیز شروع شده است. در این خودرو که به ناوگان تاکسیرانی تحویل داده می‌شود، وسایل تزئینی کاهش یافته و دوام قطعات افزایش داده شده است. به طور مثال درها برای باز و بسته شدن به مقدار زیادی تقویت شده است.