سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در خوارى دنیا نزد خدا بس که جز در دنیا نافرمانى او نکنند و جز با وانهادن دنیا به پاداشى که نزد خداست نرسند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :1
کل بازدید :162665
تعداد کل یاداشته ها : 165
103/2/14
12:32 ع

این موسیقی که از ابتدای قطعه «تو رو می‌خوام» گرفته شده بود، بارها به صورت «لوپ» پخش شد. دفعه قبل، در مسابقه‌ای، این شبکه موسیقی بدون کلام یکی از جدیدترین اثرهای سیاسی «گوگوش» پخش شده بود که به سرعت از روی آنتن جمع شد. نماآهنگی نیز در «شب‌های پرتغالی» پخش شد که برگرفته از قطعه «آخه من قربون اون چشات برم!» حبیب، خواننده لوس‌آنجلسی بود.

پخش آهنگ‌های بدون ترانه، شوهای لوس‌آنجلسی در شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی، موجب شگفتی بینندگان سیما شده است.

بنا بر این گزارش، برنامه ورزشی «دیدار در وقت اضافه» شبکه اول سیما، صبح جمعه حدود ساعت 10:30، در اقدامی جالب در بخش «گزارش ویژه» خود از دور رفت مسابقه فینال جام حذفی ایران که در ورزشگاه شهید درخشان صباشهر برگزار شد، از موسیقی بدون کلام «آرش»، خواننده لوس‌آنجلسی، استفاده کرد.

این موسیقی که از ابتدای قطعه «تو رو می‌خوام» گرفته شده بود، بارها به صورت «لوپ» پخش شد و جالب این بود که چنین موسیقی، چگونه از ممیزی پخش شبکه اول سیما گذشته و روی آنتن ملی پخش شده است.
این چندمین باری است که در شبکه اول چنین اتفاقاتی رخ می دهد.

دفعه قبل، در مسابقه‌ای که یکی از مجریان خوش‌خنده و جدید این شبکه راه انداخته شده بود، موسیقی بدون کلام یکی از جدیدترین اثرهای سیاسی «گوگوش» پخش شده بود که به سرعت از روی آنتن جمع شد.
این بار نیز از موسیقی بی‌هویت یکی از خوانندگان تازه‌کار ایرانی در لوس‌آنجلس که تنها در بین دختران و پسران تازه بالغ، هواخواه دارد، برای متن یک گزارش ویژه استفاده می‌شود.

همچنین، محمود شهریاری، مجری برنامه «شب‌های پرتغالی»، جمعه شب میزبان چند تن از فوتبالیست‌های معروف مثل حجازی بود.
در بخشی از این برنامه نماآهنگی در وصف فوتبال و فوتبالیست‌ها پخش شد که برگرفته از قطعه «آخه من قربون اون چشات برم!» حبیب، خواننده لوس‌آنجلسی بود.

حبیب، خواننده ارگانی توده‌ای‌ها در سال‌های قبل از انقلاب بود که پس از رفتن به لوس‌آنجلس، ضمن چرخش اعتقادی به اجرای شعرهای خاص و عوام‌پسند پرداخت. ابتدای این کلیپ که با موسیقی قطعه «برو برو»! ریکی مارتین که در افتتاحیه جام جهانی 98 فرانسه اجرا شده بود، شروع و در نهایت با موسیقی و تم این خواننده ادامه پیدا کرد. همچنین این کلیپ با تصاویری دست‌ساز از فوتبال در زمین خاکی همراه شده بود که لحن خوشایندی برای فوتبالیست‌ها نداشت. هرچه باشد شاید سیاست «درهای باز» این‌گونه تهیه‌کنندگان سیما را به تکاپوی برای فعالیت‌های جدید انداخته است!


84/4/27::: 10:40 ص
نظر()