سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تباهی خرد در فریب خوردن از نیرنگهاست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :38
بازدید دیروز :22
کل بازدید :162639
تعداد کل یاداشته ها : 165
103/2/10
9:25 ع

برای رسیدن به مقاصد و اهداف خود احساس می کنی موانع بسیاری بر سر راهت است که عبور از آنها برای تو دشوار است اما اگر به گونه ای درست و باصبر و بردباری عمل نمائی مطمئن باش تمام موانع را رد می کنی و آنچه که خدا می خواهد و برای تو هم بهتر است برایت اتفاق می افتد.


  
  

از محبت و مهر ورزی نسبت به شخصی که به او علاقه مند کوتاه نکن چرا که با محبت نمودن به او نیز خود لبریز از محبت و شادی و سرشار از امید و زندگی می شوی و برای انجام کارهای نیک فرصتهای بدست آمده را به تاخیر مینداز.


  
  

به مقصود والاتر بیندیش که هر قدر مقصود والاتر باشد مصمم تر خواهی شد که با تعالی خود نه تنها زندگی خود بلکه جهانی متعالی تر بسازی.


  
  

تا جائی که می توانی برای رسیدن به آرمان و آرزوی خود تلاش و کوشش کن و چنانچه در سر این راه به مشکلی برخوردی آنها را با ایمان و شجاعت رد کن.


  
  

در تصمیمی که گرفته ای یا در راهی که برای رسیدن به مقصد برگزیده ای هرگز شک و تردید مکن برای این تصمیم اهمیت و ارزش قائل شو و راهت را با اراده ای نیرومند ادامه بده.


  
  

با شکر گذاری در برابر نعمتهای فراوانی که خداوند در اختیار تو قرار داده است،برای تحقق بخشیدن به آرزوهایت از فراز و فرودهای زندگی هراس نداشته باش و هرگز تسلیم آنها مشو.


  
  

اگر بشدت عاشق یک نفر هستی و از این هراسانی مبادا او به کسی دل ببندد !
ولی ، ایمان داشته باش که تو را بیشتر دوست خواهد

داشت.
مبادا فکر کنی که او از تو بی خبر است بلکه به
تو و عشق تو بسیار فکر می کند.


  
  

1 - چه حالی میده یک شب باشه برف و بارون شدید هم بیاد و توی رختخواب پتورو دور خودت بپیچی و قلت بزنی!!!
2 - چه حالی میده آدم صُبونه شو تو رختخواب درحالی که دراز کشیده بخوره!!!
3 - چه حالی میده بعد از یه بارون شدید آدم بره بیرون و نیم ساعت قدم بزنه!!!
4 - چه حالی میده وقتی آدم میخواد بره سفر یه همسفر خوب داشته باشه که توی کل مسیر باهاش حرف بزنه!!!


  
  

 این نرو هم انگار خوشش اومده هر هفته یه بار یه نسخه جدید بده بیرون ما هم بذاریم تو سیاتمون. خوب اینم آخرین نسخه نرم افزار مشهور رایت سیدی نرو که میتونید دانلودش کنید.


 


 

حجم : 29.0 مگابایت
: ULTRA EDITION
1A23-0809-4130-2244-0799-7743
: ENTERPRISE EDITION
1A21-0009-9030-2431-9350-6358

Download


Nero is a flexible, reliable, and easy-to-use application designed to write both data and CD audio to CD-R and CD-RW discs. It supports ISO 9660 images as well as ISO mode 1 and XA mode 2, and allows for on-the-fly disc recording in addition to overburning (if supported by hardware). It also supports multisession and mixed-mode recording, HFS, ISO/HFS hybrid, UDF, PSX, OFAS (optimal file access speed), track-at-once (TAO) and disc-at-once (DAO) writing, digital audio extraction, and more. In addition, Nero can dynamically disable automatic-insert notification, offers support for multiple languages, and works with all major models of CD-R and CD-RW drives. This also contains a standalone Cover Editor for designing and printing CD covers.
منبع : http://www.danlod.com


  
  
<      1   2   3      >