سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس گفتن «نمی دانم» را واگذارد، به هلاکت گاه خود درآید [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :12
کل بازدید :162564
تعداد کل یاداشته ها : 165
103/2/8
12:33 ص

دو دقیقه فرصت برایش کافی بود. مهدی مهدوی‌کیا که در این فصل نتوانسته چندان برای تیمش مؤثر باشد، در بازی‌ مقابل وردربرمن دقیقه 55  به میدان آمد و دو دقیقه بعد با یک حرکت زیبا و ضربه‌ای دقیق دروازه وردربرمن را گشود. هرچند هامبورگ این دیدار را به حریف خود واگذار کرد، اما برای «کیا»ی دوست‌داشتنی فوتبال ایران گلزنی در این مسابقه اهمیت فراوانی داشت.

چند روز پیش موضوع جدایی‌اش از هامبورگ به گوش می‌رسید و این که باشگاه هامبورگ قصد دارد قراردادش را لغو کند. مهدوی‌کیا اما با گلزنی‌اش در بازی شنبه‌شب نشان داد که برای ماندن در هامبورگ و اثبات شایستگی‌هایش عزمش را جزم کرده است.

«تا سال 2007 در هامبورگ می‌مانم و در این تیم بازی می‌کنم.» این گفته‌‌های بازیکنی است که هواداران هامبورگ او را موشک تیمشان می‌نامند.

                                                        

                                                           

 

 

باتوجه به وضعیتی که طی هفته‌های اخیر در هامبورگ داری، گلزنی در بوندسلیگا برای تو بسیار مهم بود، این طور نیست؟

به هر حال خوشحالم که توانستم برای تیمم گلزنی کنم اما متأسفانه هامبورگ نتوانست از امتیاز میزبانی استفاه کند و در نهایت بازنده از میدان خارج شد.

 

توماس دال هفته گذشته طی مصاحبه‌ای به نوعی از تو انتقاد کرد، پس از گلزنی به وردربرمن صحبتی با او نداشتی؟

حرف خاصی بین من و او ردوبدل نشد، اصلاً من به این موضوع فکر نمی‌کنم و سرم به کار خودم است.

 

در این بازی مستحق شکست بودید؟

ما حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام دادیم اما در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم، بازیکنان وردربرمن از اندک موقعیت‌های خود استفاده کرده و در نهایت سه امتیاز کامل را به‌دست آوردند.

 

از عملکرد خودت راضی هستی؟

از زمانی که وارد بازی شدم سعی کردم که برای پیروزی هامبورگ نهایت سعی و تلاش خود را به خرج دهم، درخصوص عملکردم باید سرمربی تیم نظر بدهد اما از دست دادن سه امتیاز این دیدار شرایط را برای هامبورگ سخت کرد.

ما باید با قرار گرفتن در بین شش تیم اول شانس حضور در جام یوفا را به‌دست آوریم اما متأسفانه شرایط تا حدودی سخت شده و باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

 

برای قرار گرفتن در بین شش تیم اول هنوز هم شانس دارید؟

به هر حال شرایط سخت است ما باید از شش بازی باقیمانده حداکثر امتیازات را به دست آوریم تا بتوانیم به جام یوفا راه پیدا کنیم، این موضوع برای ما بسیار مهم است.

 

توماس دال در مصاحبه‌ای گفته بود که بازی کردن مقابل تیم ضعیف و درجه 3 آسیایی همانند کره شمالی هنر نیست، این باعث تضعیف روحیه تو نشد؟

به هر حال هر مربی برای خود نظری دارد و حرف‌های دال هم برای من قابل احترام است، اما همان طور که گفتم من به این مسائل توجه نمی‌کنم و فقط به فکر حضوری مؤثر در هامبورگ هستم.

 

برای ایرانی‌ها این موضوع قابل هضم نیست که بازیکنی چون مهدوی‌کیا پس از سال‌ها درخشش در هامبورگ تبدیل به بازیکن نیمکت‌نشین شود.

این مشکلی است که من در فصل جدید دچار آن شدم و البته دوست ندارم که زیاد به آن فکر کنم، در حال حاضر شرایط خوب است و من به فکر روزهای خوب و روشن در هامبورگ هستم.

 

                                                    

                                           

                 

به نقل از نشریه کیکر و مورگن پست عنوان شده بود که هامبورگ تو را در لیست فروش خود قرار داده است، آیا این موضوع صحت دارد.

اگر باشگاه قصد چنین کاری داشت به من اطلاع می داد، آنها چیزی نگفته‌اند و من در لیست فروش هامبورگ قرار ندارم.

 

باتوجه به شرایط فعلی همچنان تمایل بر این داری که به حضورت در هامبورگ ادامه بدهی؟

اینجا مشکل خاصی وجود ندارد و طی هفته‌های آتی همه چیز به حالت عادی و مطلوب خود بازمی‌گردد، من تا سال 2007 با هامبورگ قرارداد دارم و می‌خواهم تا پایان مدت قراردادم در این تیم بمانم.

 

اما طی چند روز اخیر مطبوعات ایران با درج مطلبی جدایی شما از هامبورگ را قطعی می‌دانستند.

چنین چیزی صحت ندارد، همان طور که گفتم شرایط در اینجا خوب است و من همچنان قصد دارم که با هامبورگ ادامه بدهم.

طی مدت حضورم در این تیم چنین شرایطی را تجربه کرده‌ام اما هیچگاه ناامید نشده‌ام، اعتقاد دارم که دوباره می‌توانم جایگاه خود را در هامبورگ به‌دست آورم و این کار را خواهم کرد.

 

 

            

از بحث هامبورگ خارج شویم و راجع به تیم‌ملی صحبت کنیم، وضعیت ایران را پس از انجام دو بازی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی چطور ارزیابی می‌کنی؟

کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل ژاپن و کره شمالی برای ما بسیار ایده‌آل است، ایران در حال حاضر شرایط خوبی در جدول گروه خود دارد و اگر همین طور ادامه دهیم به طور حتم راهی جام جهانی خواهیم شد.

 

البته خیلی‌ها صعود ایران به جام جهانی را حتمی می‌دانند، ‌نظر تو چیست.

به هیچ عنوان نباید چنین فکری کرد، هر بازی حساسیت و سختی‌های خاص خود را دارد و باید تا آخرین لحظه دست از سعی و تلاش برنداریم.

 

کسب شش امتیاز از دو بازی آینده ایران مقابل کره شمالی و بحرین خیالمان را بابت صعود راحت می‌‌کند، فکر می‌کنی که این دو تیم را شکست دهیم؟

چون ما در ورزشگاه آزادی این دو بازی را انجام می‌دهیم خیلی‌ها با اطمینان از پیروزی حرف می‌زنند اما باید بگویم که بردن کره شمالی و بحرین در ایران به همین سادگی‌ نیست، آنها با انجام سیستم کاملاً دفاعی سعی خواهند کرد تا از ایران امتیاز بگیرند و این کار ما را سخت می‌کند.

هنوز هیچ کس خاطره تلخ بحرین را فراموش نکرده است، آنها دوره گذشته

در دو بازی چهار امتیاز از ما گرفتند. پس نباید بازی‌ها را ساده گرفت.

 

فکر نمی‌کنی که تیم‌ملی نسبت به چند سال قبل زیاد زیبا و هجومی بازی نمی‌کند؟

من نمی‌دانم که چرا چنین انتفادات بی‌منطقی از تیم‌ملی می‌شود، مگر اصلی‌ترین هدف ما صعود به جام جهانی نیست، حال به هر طریق ممکن که شده باید به این مهم برسیم.

تیم‌ملی ایران در حال حاضر بسیار منطقی و هوشیارانه بازی می‌کند و از دو بازی خود امتیازات کامل را به دست آورده است. به زیبا فوتبال بازی کردن امتیاز نمی‌دهند و این امتیاز است که سرنوشت صعود ایران به جام جهانی را مشخص می‌کند، ما همین روش را دامه می‌دهیم تا موفق شویم.


84/1/27::: 8:37 ص
نظر()
  
  

لینوکسویندوز 2000 سرور

    در زمینه میزبانی وب همواره 2 سیستم عامل مهم وجود داشته است: ویندوز و یونیکس (لینوکس). مهمترین سوالی که همواره در این زمینه از ما میشود آن است که کدام سیستم برای سایت ما مناسب است؟ ویندوز یا لینوکس؟ پاسخ ما با توجه به هدف شما از داشتن وب سایت و برنامه ای که برای آن سایت در نظر دارید متفاوت است. ما اکثرا به مشتریان خود توصیه میکنیم که برای شروع با لینوکس شروع کنند و اگر در آینده نیاز به گسترش کار و استفاده از قابلیتهای ویندوز بود، سایت خود را به ویندوز منتقل نمایند.

     معمولا سرورهای ویندوز قابلیتهای بیشتری دارند و البته از نظر هزینه گرانتر از لینوکس میباشند. اما سرورهای لینوکس معمولا با ثبات تر (
Stable) هستند و از نظر سرعت نیز بین دو سیستم تفاوت چندانی وجود ندارد.

     از نظر امنیت اکثرا میگویند سرورهای لینوکس امن تر از ویندوز هستند. اما ما در شرکت پشتیبانان شبکه با در نظر گرفتن تمامی مسائل امنیتی بر روی هر دو سیستم امنیت هر دو پلاتفرم را تضمین مینماییم و به شما پیشنهاد میکنیم در هنگام انتخاب سرور بیشتر به امکاناتی که به شما ارائه میشوند توجه کنید تا مسائل امنیتی.

نکته مهم : عده ای تصور میکنند که برای استفاده از سرور لینوکس ، باید بر روی کامپیوتر خود سیستم عامل لینوکس نصب کنند. این فرضیه 100% اشتباه است و کاربران با هر سیستم عاملی میتوانند به سادگی از خدمات سرورهای لینوکس و سایتهایی که بر روی این سیستم عامل قرار دارند استفاده نمایند. در کاربری خدمات این سرورها هیچ مشکلی وجود ندارد و بعضا حتی از کار با ویندوز نیز راحتتر است.

 جدول مقایسه قابلیتها و تواناییهای دو سیستم عامل (بدترین=0 ، بهترین=4):

 لینوکسویندوز 2000
قابلیت اطمینان<<<<<<<<
سادگی استفاده<<<<<<<<
قابلیت ارتقاء در صورت نیاز<<<<<<
قابلیت کار با محصولات مایکروسافت<<<<<
نرم افزارهای رایگان یا Open Source<<<<<
سرعت<<<<<<<<
امکانات<<<<<<<<
قیمت<<<<<<<




نرم افزارهایی که توسط این سیستمها پشتیبانی میشوند
 

 لینوکسویندوز 2000
FrontPage Extentionbb
Flashbb
Shockwavebb
Real Audio/Videobb
CGI-Scriptsbr
Perlbb
PHPbb
SSHb r
MySQLb r
Web-Based Control Panelbb
Anonymous FTPbr
Web Site Statisticsbb
Web-Based Emailbb
SQL 2000rb
Cold Fusionbb
ASP rb
MS Access rb
Visual Basic Scripts rb
Windows Media rb

.NET Framework

rb
 


84/1/22::: 4:35 ع
نظر()
  
  
عشق یعنی علاقه ... نه کفگیرو ملاقه ... دوست دارم یه عالمه ... اندازه ی یه قابلمه ... من عاشق تو هستم ... تو قابلمه نشستم ... یه لنگ کفش تو دستم ... منتظر تو هستم .
84/1/22::: 2:10 ع
نظر()
  
  

ستاره کوچولو به زمین نگاه کرد چند لحظه بعد اشک توی چشماش جمع شد آروم گفت یعنی آدم من کدومه !


84/1/22::: 12:27 ع
نظر()
  
  

گل یک گلدون یه بلور زندگی ، چی دارم برات به جز یه عالمه سادگی ، آرزم همیشه این بوده که تو کسی بشی ، سایه بون دل بی پناه بی کسون باشی یه سبد دعا خوشبختی فردا مال تو ، دست من بود که می گفتم همه دنیا مال تو ، بو زندگی رو با مهربونی رنگ بزن ، همه رو با هرکی دوست داری هماهنگ بزن ، دوریمون و باز می زاریم به حساب سرنوشت ببخش اگه بینمون فاصله هست جای نفس تو سینه هامون گله هست ببخش اگه غربت چشمای من فقط به خاطر یه حوصله ست


84/1/22::: 12:25 ع
نظر()
  
  

10شاخه گل برایت می فرستم که 9 تا آن طبیعی و آخریش مصنوعی و می گویم وقتی تا آخرین گل پژمرد دوستت دارم.


84/1/22::: 12:23 ع
نظر()
  
  
عشق باتلاقی است از طرف معشوق وقتی گرفتارش بشی راه نجاتی بجز عاشقی نداره اما این باتلاق ارزشش قدر تومه دنیاست.
  
  

یه پسر با یک نگاه از یه دختر خوشش می آد و عشق اول از طرف اون شروع می شه تا جایی که زندگیشو پای عشقش می زاره اما دختر حرفاشو باور نمی کنه چون یه چیزایی از قبل دیده و شنیده تا دختره می آد پسر رو باور کنه ، پسره دلسرد و خسته می شه می ره سراغ یکی دیگه بعد که دختره تازه تونست پسررو باور کنه می ره طرفش اما پسررو با یکی دیگه می بینه اینجاست که می گه حدسم درست بود و اون اشتباهی رو می کنه که قبلا شنیده بود و همه چیز از بین می ره و این قانون برای همه تکرار می شه.


  
  

یکی می دونه دوسش داری ، یکی نمی دونه دوسش داری ! بیچاره اونی که فکر می کنه دوسش داری و دوسش نداری ! واقعا !


  
  

بیشتر از 6 ماه که با هم بودیم ... خیلی دوست داشتم ... عاشقت بودم! ... تو از بقیه هم خوشگل تر بودی و هم با کلاس تر ... اصلا یک چیز دیگه بودی ! ... هیچ وقت اون روزای خوش با هم بودن یادم نمی ره ! ... اون موقع ها که لحظه شماری می کردم تو رو ببینم ... چقدر پیش دوستام افه با تو بودن رو می زاشتم و اونا حسرت داشتن یکی مثل تو رو می خوردن ! ولی یه چند وقته که دیگه واسم تکراری شدی ! دیگه از دستت خسته شدم ! خب بهت بگم دیگه باهات حال نمی کنم ... دیگه چیز تازه واسم نداری ... می خوام تصمیمم و بگیرم ... آره عزیزم ! همه چی تموم شد ! من تو رو فرمت می کنم و ویندوز ایکس پی 2005 رو نصب می کنم !!!


  
  
   1   2   3      >